Nikdo nemůže být produktivní po celou pracovní dobu. Průměrný zaměstnanec stráví skutečnou prací údajně jen 6 hodin z osmi pracovních. Zbytek věnuje jiné činnosti…
Spolupráce, tedy schopnost jednotlivců pracovat společně na určitém úkolu,…
„Proaktivita“ je moderní, v současné době neustále opakované slovo. Tak…
Představme si prezidenta Bushe jako výkonného ředitele společnosti Spojené…
Je věta Odmítám vypovídat. skutečně mottem všech dnešních manažerů? Zmizela…
Proces rozhodování vyžaduje souhrnná, setříděná a uložená data, neboli…
Většina manažerů nerada řeší disciplinární problémy svých zaměstnanců.…
Nezdvořilost a neuctivé chování jsou špatnými jevy samy o sobě, v kariéře…
Módní slovo outsourcing neznamená žádnou novinku nejen v podnikání, ale ani…
Jednostrannému strategickému plánování, které není ničím jiným než řízeným…
Jedním ze způsobů, jak zlepšit pracovní výkonnost je bezesporu koučing.…
Někteří manažeři mají zdánlivě smůlu na své podřízené. Jen se k nim otočí…
Za mnoha firemními postupy se skrývá touha kontrolovat a prosazovat…