Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak na reference

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost podporu třetí strany. Už to nebudete jen vy, kdo bude o vašich produktech hovořit v…

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném…

E-maily, které zabodují

Článek v rámci předplatného E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených…

Jak na komunikační dovednosti

Jak na komunikační dovednosti

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky.…

Studie: Životní a obchodní partneři

Studie: Životní a obchodní partneři

Pohlaví společníků, jejich vztah a obor podnikání výrazně ovlivňují…

Výpis 963967 z celkem 967