Marketing - zprávy z HR

icon Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z následujících tří důvodů: Fakt střílí naslepo. Zvedne telefon a řekne to, co se mu „zdá“…

icon Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…

Článek v rámci předplatného icon Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

icon 9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

icon Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného icon 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

icon Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Článek v rámci předplatného icon Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…

icon Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…

icon Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde

Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…

Článek v rámci předplatného icon Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…

Článek v rámci předplatného icon Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…

Výpis 456468 z celkem 616