Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě klientský servis, který často rozhoduje o jeho věrnosti k určité…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

icon Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

icon Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

icon Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…

icon Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

icon Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…

icon Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…

Článek v rámci předplatného icon Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

Článek v rámci předplatného icon Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…

Článek v rámci předplatného icon Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…

Článek v rámci předplatného icon Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…

Výpis 443455 z celkem 617