Marketing - zprávy z HR

icon Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte dobře. Není lepší zabývat se starostmi klientů proaktivně, než pouze…

icon Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…

Článek v rámci předplatného icon Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

Článek v rámci předplatného icon Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…

Článek v rámci předplatného icon Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…

Článek v rámci předplatného icon Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…

icon 8 důvodů, proč se prodejcům nechce do telefonování

Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…

icon Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …

icon Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…

Článek v rámci předplatného icon Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

icon 9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

icon Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

Výpis 443455 z celkem 611