Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi tipy pro telemarketéry: Volejte buď brzy ráno anebo pozdě odpoledne. V časech 7:00 -…

10 kroků k perfektnímu marketingu

icon 10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného icon Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…

Článek v rámci předplatného icon Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…

icon Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Článek v rámci předplatného icon Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného icon Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

icon Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

icon Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

icon Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů?…

icon Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

Výpis 430442 z celkem 611