Marketing - zprávy z HR

icon Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytné vytvořit prvotřídní servis pro zákazníky, aby se brzy…

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…

Článek v rámci předplatného icon Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

icon 10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…

icon 5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…

Článek v rámci předplatného icon Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…

Článek v rámci předplatného icon 10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Článek v rámci předplatného icon Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazn&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Článek v rámci předplatného icon Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Článek v rámci předplatného icon Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na…

Základy řízení klíčových zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější…

Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s…

Výpis 482494 z celkem 616