- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které dáte svým zákazníkům a učte jí své zaměstnance. Když někdo zvašeho týmu něco zákazníkovi…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…