Marketing - zprávy z HR

icon Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek přináší několik rad, jak zapůsobit na zákazníky trvale pozitivním…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Posloucháte své zákazníky?

icon Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

5 cest k přesvědčení zákazníků

icon 5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…

Jak na rozzlobeného klienta

icon Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…

25 cest k loajalitě zákazníků

icon 25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…

5 mýtů zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného icon 5 mýtů zákaznické loajality

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

icon Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Článek v rámci předplatného icon Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…

8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon 8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou…

Výpis 17171729 z celkem 1903