Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to…
Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…