Dojem, který prodejce udělá na potenciálního zákazníka, hraje klíčovou roli v tom, jestli bude prodej úspěšný nebo ne. A jak všichni víme, první dojem je ten…
Přestože je každý klient svým způsobem unikátní a specifický, můžeme podle…
Existuje mnoho obecných rad, které vám pomohou zlepšit své prodejní…
AI, tedy umělá inteligence, postupně přebírá nezanedbatelnou část činnosti…
Jedním z nejdůležitějších úkolů obchodních zástupců je neustále…
Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě…
I když mnoho zaměstnavatelů se od myšlenky „home office“ zase vrátila…
B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
Hledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám…
Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …
„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že…