Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 strategií k získání důvěry zákazníků

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k udržení ziskovosti. Článek proto shrnuje několik tipů, jak si získat…

Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…

Jak si zajistit návratnost zákazníků

icon Jak si zajistit návratnost zákazníků

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí…

Zachovejte klid

icon Zachovejte klid

Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se…

Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného icon Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…

7 cest k rychlejšímu prodeji

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k rychlejšímu prodeji

Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

icon Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…

Jak (ne)uzavřít obchod

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Článek v rámci předplatného icon Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

icon Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

icon Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Posloucháte své zákazníky?

icon Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

Výpis 17301742 z celkem 1926