Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše než zdůrazňovaly výhody příslušné nabídky pro zákazníky. Pak…
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…
- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…