Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Dobrý manažer je také vůdce

Výzkum společnosti TSN ve Spojených státech amerických nedávno odhalil, že pouhá necelá třetina všech manažerů a vedoucích pracovníků disponuje kvalitami dobrých…

Kvalita firemních webů v ČR

Kvalita firemních webů v ČR

Projekt WebTop zveřejnil žebříček nejlepších firemních webů vČR. Vtomto…

Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se…

Když je váš partner i obchodním partnerem

Když je váš partner i obchodním partnerem

Počty obchodních vztahů spojených s partnerským vztahem jsou stále na…

Desatero ochrany spotřebitele v EU

Článek v rámci předplatného Desatero ochrany spotřebitele v EU

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří…

Omluvenka z osobních důvodů

Článek v rámci předplatného Omluvenka z osobních důvodů

Ve firmách často dochází k dohadům o tom, kdy má zaměstnanec nárok na…

Jak správně zvolit webhosting

Jak správně zvolit webhosting

Webhostingovou společnost si vybíráte jen jednou. Proto je…

Po šesti letech klesá pro střední management možnost na postup

Po šesti letech klesá pro střední management možnost na postup

Podle nejnovější studie zůstává management na svých postech déle v USA než…

Co dělat, když se zamilujete na pracovišti

Co dělat, když se zamilujete na pracovišti

V práci trávíme většinu svého života. Sdvacetiprocentním nárůstem…

E-mailová podpora marketingu

E-mailová podpora marketingu

E-mailové marketingové kampaně vám umožňují…

Dary a daně II.

Článek v rámci předplatného Dary a daně II.

Zákon o dani z příjmů ukládá dárci povinnost prokázat, že k poskytnutí daru…

Čas vypnout mobilní telefon

Čas vypnout mobilní telefon

Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery…

Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře,…

Výpis 93229334 z celkem 12449