Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou a náročností zákazníků, podléhajících reklamním i módním vlnám, stejně jako dalším vlivům.Přesto lze najít účinné recepty, s jejichž pomocí je možné udržet krok s měnícími se požadavky trhu. Mezi dvě…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami…

Výpis 18471859 z celkem 1889