Elektroenergetika

Článek v rámci předplatného Věnujte pozornost tomuto článku!

Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají dělat. Chcete snad svým zákazníkům něco zakazovat? Pravděpodobně ne, a proto byste se při komunikaci…

Jak si udržet zákazníky

Jak si udržet zákazníky

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální…

I obchod prochází žaludkem

I obchod prochází žaludkem

Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po…

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní…

E-mail od zákazníka - No a co?

Článek v rámci předplatného E-mail od zákazníka - No a co?

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…

Čas jsou peníze

Čas jsou peníze

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…

Výpis 16131625 z celkem 1898