Elektroenergetika

Jak si udržet zákazníky

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit loajalitu zákazníků? Měli byste jim neustále poskytovat pozitivní zkušenosti. Měli byste proto znát…

I obchod prochází žaludkem

I obchod prochází žaludkem

Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po…

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní…

E-mail od zákazníka - No a co?

Článek v rámci předplatného E-mail od zákazníka - No a co?

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…

Čas jsou peníze

Čas jsou peníze

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…

Jsou vůbec ze stejného týmu?

Jsou vůbec ze stejného týmu?

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a…

Výpis 16131625 z celkem 1897