Věnujte pozornost tomuto článku! Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají dělat. Chcete snad svým zákazníkům něco zakazovat? Pravděpodobně ne, a proto byste se při komunikaci…
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální…
Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po…
Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní…
E-mail od zákazníka - No a co? Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…
Desatero zákaznického servisu Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…
Pět fatálních marketingových chyb
Recept na prodejní úspěch