Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Vytisknout

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou schopností číst. Uslyší čtenář ve své mysli slova reklamy tak, jak jste zamýšleli? Mějte na mysli, že téměř polovina naší populace čte na podprůměrné úrovni. Autor nenavrhuje, abyste začali inzerovat jen v televizi nebo v rádiu, navrhuje pouze to, abyste věnovali speciální pozornost zvuku slov, která píšete, i když budou slyšet jen ve čtenářově mysli. - *Začínejte věty neočekávanými slovy* místo Když přijdete k Don Honkus Ford,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace