Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

Vytisknout

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy. Šance nabídnout své služby, přiblížit se klientovi a rozjet nový, skvělý projekt vyvolává nadšený pocit. Vytvořit dobrý návrh ale není lehké a vyžaduje to značnou dávku času i energie. Často se přehlíží například zaslání osobního dopisu potvrzujícího zájem konzultanta. Článek shrnuje dalších devět…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace