Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (1/2)

Při prezentování a mluvení na veřejnosti je snadné nechat se rozhodit nějakým vyrušením. Nezáleží na tom, zda mluvíte před živým publikem na nějaké akci nebo dáváte…

Článek v rámci předplatného Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je…

Článek v rámci předplatného Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…

Článek v rámci předplatného Na co myslíte?

Často se zaměřujeme na to, co se nám nelíbí, s čím nejsme spokojeni.…

Článek v rámci předplatného Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

Článek v rámci předplatného Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…

Online recenze.

Článek v rámci předplatného Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Článek v rámci předplatného Investor – anděl: Jak poznáte toho správného?

Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…

Článek v rámci předplatného Jak znovu najít nadšení pro práci

Marie Kondo, japonská guru v oblasti uklízení, má rady, které lze dobře…

Článek v rámci předplatného Opravdu se vás podřízení snaží sabotovat, nebo jde o něco jiného?

Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji…

Výpis 5365 z celkem 10833