Manažer - zprávy z managementu

Kritizovat nebo chválit? Důležité je obojí!

Říká se, že manažeři by se měli zaměřit na napravování chyb nových lidí a chválení zaměstnanců, kteří jsou ve firmě delší dobu. Podle nejnovějších studií to ale…

Jak se stát lepším projektovým manažerem

Článek v rámci předplatného Jak se stát lepším projektovým manažerem

Úspěšná kariéra v oblasti projektového řízení vyžaduje více než teoretické…

8 kroků k lepším osobním vztahům

Pozitivní vztahy s lidmi kolem nás nám zajišťují šťastnější, spokojenější a…

Jak dát dobrou referenci?

Bývalý kolega vás požádal o poskytnutí reference při hledání své nové práce…

Co říci, když vznikne konflikt?

Konflikty v týmech jsou nevyhnutelné a každý manažer by je měl vnímat jako…

Tipy pro lepší týmovou práci na dálku

Tipy pro lepší týmovou práci na dálku

V týmech, které pracují na dálku, klesá produktivita především kvůli…

Jak přežít špatného šéfa

Většina lidí se během své kariéry setká se špatným nadřízeným. Ztrácet…

Studie: Sociální sítě ve firemní komunikaci

Komunikace prostřednictvím sociálních sítí je dnes již pro firmy nutností.…

Znáte své cíle?

Chceme-li uspět, musíme mít konkrétní cíle. Musíme vědět, čeho přesně…

Kdy je lepší zvednout telefon?

Kdy je lepší zvednout telefon?

E-mail, chat, nástroje instant messagingu či SMS poměrně rychle vytlačují…

Článek v rámci předplatného Prezentace: Co dělat, když máte okno nebo když vám spadnou kalhoty?

Při prezentaci či jiném veřejném vystoupení se může přihodit celá řada…

Čím rozčilujete své podřízené?

Ani manažerům, kteří svou práci vykonávají již dlouho, se nevyhnou typické…

Čím rozčilujete své kolegy?

Když byste měli odpovědět na otázku, jakým chováním vás kolegové na…

Výpis 46424654 z celkem 12382