Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout. 1) Dodržujte sliby Když vám…
Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit.…
Jste připraveni postoupit v kariéře z pozice řadového pracovníka do role…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na…
Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale…
Aktivita, kterou pokládáte za zábavnou, by měla být vnímaná stejně i…
Když probíhá porada nebo telekonferenční hovor, multitasking není na místě.…
I top manažerovi se může stát, že přijde o zaměstnání. Průměrně pak zůstává…
Zaměstnanci na všech úrovních dnes musejí umět komunikovat se svými…
Každý manažer dělá správné věci, což je strategická část jeho práce. Tyto…
Dát zaměstnancům větší prostor pro samostatné rozhodování znamená učinit je…