**LCMS** (systémy pro správu obsahu učení) a **LMS** (systémy pro řízení učení) jsou dvě kategorie produktů, které se od sebe liší, ale vzájemně se doplňují. Každý z…
Vedení německé telekomunikační společnosti **Deutsche Telekom (DT)**…
Tzv. teleworkeři na sebe často kladou příliš velké nároky, paradoxně tedy…
Původně měl tzv. outplacement pomáhat válečným veteránům s návratem do…
Schopnost k týmové spolupráci je nutná pro většinu zaměstnání. Dobrý tým…
Projekt management byl dlouho považován za fenomén informačních…
Restrukturalizace energetického sektoru podtrhuje význam technologického…
Tlak konkurence na energetické společnosti a nové požadavky zákazníků…
Problém měření inflace vyvěrá z obtížnosti statistické evidence v…
Informační obsah určuje veškeré aspekty interakce s obchodními partnery,…
Žádný manažer informačních technologií v současné době nepochybuje o tom,…
Vláda kanadské provincie Ontario se přesvědčila o tom, že při budování…
Tato práce pojednává o aspektech správy informací realizované pomocí…