V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci…
Většině lidí nezničí kariéru jeden velký chybný krok, ale malé, postupné…
Milan Vašina působí jako generální ředitel ve společnosti T-Mobile CZ &…
Slovo stres pochází z anglického slova stress (zátěž), které je původem z…
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…
Online komunita Fortune 500 Insiders Network sdružuje seniorní manažery…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…
V předchozím článku jsme viděli, proč jsou i ta nejmenší vyrušení špatná.…
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…
Každý má rád narozeniny, nikoli však v práci. V práci mají narozeniny tak…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…