Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…
Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že…
Uvědomili jste si, že ve svém životě nepřetržitě komunikujete? Používáte k…
Jistý manažer začal odměňovat své lidi za jejich výkony tak, že jim koupil…
Ve dnech 4. a 5. června 2004 proběhla unikátní ochutnávková výstava…