Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý zákaznický servis. Nyní se zaměříme na samotnou zákaznickou zkušenost…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-…

Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí.…

Je sebevražda k smíchu?

Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými…

Pavel Makovský, LIGS University

Prokrastinace – módní pojem, nebo hrozba?

V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto…

5 kroků ke splnění (téměř) každého cíle

Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů.…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích.…

Nejčtenější články na Management News v roce 2016

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci,…

Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…

3 klíčové principy, které musí dodržovat každý startup

Zajistit úspěch startupu není snadná věc. Selhání je docela běžné 9 let po…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

3 tipy, jak se vyhnout vyhoření na vedoucí pozici

Řídit vlastní prosperující byznys je vnitřně velmi uspokojivá záležitost.…

Dobrý lídr nepřikazuje, ale inspiruje

Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž…

Jan Dvořák, ředitel Počítačové školy Gopas

6 mýtů o produktivitě – čeho se raději vyvarovat

S blížícím se koncem roku přichází opět čas bilancování a předsevzetí do…

Výpis 19381950 z celkem 6700