Stačí, aby boli veľké spoločnosti voči nám, zákazníkom, korektné, slušné a profesionálne? Alebo sme už takí rozmaznaní, že nám to už nestačí a čakáme viac? Toto je…
Mnohokrát jsem se v byznyse setkal s tím, že někdo má zaručený nápad, jak…
Každý z nás ich potrebuje. Oni to vedia a podľa toho sa k nám aj správajú.…
Časy jsou krušné a podmínky proměnlivé a nestálé, jak hlásají články. Lídři…
Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím…
Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…
Rizika a příležitosti v s.r.o. Od roku 2010 byl v projektu Pružná a efektivní firma 21. století analyzován…
Dnešní noviny i všechna ostatní média jsou plná zpráv o narození syna…
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…
Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete…
Jak vytěžit maximum z velkých konferencí Velká formální setkání jsou vždy příležitostí k navázání nových kontaktů,…