Pondělí 14.dubna 2003 bylo významným mezníkem pro americkou společnost WorldCom, která proslula největším finančním skandálem v americké historii. Krizi se tomuto…
Nikdo nemůže být produktivní po celou pracovní dobu. Průměrný zaměstnanec…
Spolupráce, tedy schopnost jednotlivců pracovat společně na určitém úkolu,…
„Proaktivita“ je moderní, v současné době neustále opakované slovo. Tak…
Je věta Odmítám vypovídat. skutečně mottem všech dnešních manažerů? Zmizela…
Představme si prezidenta Bushe jako výkonného ředitele společnosti Spojené…
Většina manažerů nerada řeší disciplinární problémy svých zaměstnanců.…
Proces rozhodování vyžaduje souhrnná, setříděná a uložená data, neboli…
Nezdvořilost a neuctivé chování jsou špatnými jevy samy o sobě, v kariéře…
Módní slovo outsourcing neznamená žádnou novinku nejen v podnikání, ale ani…
Jednostrannému strategickému plánování, které není ničím jiným než řízeným…
Jedním ze způsobů, jak zlepšit pracovní výkonnost je bezesporu koučing.…
Někteří manažeři mají zdánlivě smůlu na své podřízené. Jen se k nim otočí…