Průměrný manažer dává vždy na první místo zákazníka. Snaží se zlepšovat obchodní výsledky firmy tím, že počítá kvartální a roční čísla a hledá, proč tato čísla byla…
Profil na profesní sociální síti LinkedIn má v současné době více než 200…
Bývalý personální ředitel společnosti PepsiCo a autor odborných knih z…
I když si to mnozí manažeři odmítají připustit, nikdo není nenahraditelný.…
Zvláště ve velkých firmách je běžné, že nadřízení pravidelně mluví se svými…
Rozvoj kariéry může mít různé podoby od povýšení až po založení vlastní…
Při nástupu do nové práce chce každý udělat dobrý dojem, nervozita nám však…
Kompetenční model popisuje kompetence, které jsou společné a nezbytné pro…
Nejčastějším důvodem, proč lídři selhávají, je jejich vlastní ego. Lídr si…
PRAHA Druhá ze série přednášek odborníků z praxe BUSINESS MASTER CLASSES…
Mrazivé počasí a delší tma činí ze zimy období, které se častěji negativně…
Spokojenost v práci ovlivňuje celá řada faktorů: vztahy s kolegy a…