Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 795 článků.

icon Rozhovor s Michalem Kankrlíkem, obchodním a marketingovým ředitelem společnosti inSITE

9.9.2003 

Bc. Michal Kankrlík, A.A. (1972) - vystudoval Highline Community College v Seattle, USA a Fakultu ekonomickou na Západočeské univerzitě v Plzni. Absolvoval letní semestr na The Business School of the…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

6.8.2003 

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a dalších profesionálů v oblasti práce s tištěnými médii spíše kriticky. Více než polovina tiskových…

Stres nejen u IT manažerů

4.8.2003 

Někteří odborníci uvádějí, že až 52 procent současných výkonných pracovníků zemře na následky přílišného stresu. Neustálý stres ovšem pouze neničí lidské zdraví, ale také úsudek a schopnost…

Článek v rámci předplatného icon PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

3.6.2003 

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim zatelefonoval nějaký reportér a hovořil s nimi o jejich současných aktivitách. Takové rozhovory ovšem odborníci nedoporučují,…

Utne challenge-response spamu tipec?

28.5.2003 

Společnost EarthLink, třetí největší poskytovatel internetových služeb v USA, uvádí právě nyní na trh produkt, který se zdá být jedním z dosud nejdokonalejších řešení v boji proti nevyžádané…

Zlaté časy IT jsou pryč

19.5.2003 

Mnoho podniků se v současné době řídí mottem Není nad snižování nákladů. Tento přístup však nepřináší vždy kýžené výsledky. Mluvčí vedení německé pobočky společnosti Accenture Stephan Scholtissek má…

Článek v rámci předplatného icon Současné trendy v peněžním hodnocení zaměstnanců

22.4.2003 

Kde jsou ty doby, kdy firmy poskytovaly finanční odměny zcela stejně všem svým zaměstnancům? Ty doby jsou nenávratně pryč. Peněžní ohodnocení je nyní důležitým nástrojem pro získání i udržení…

Článek v rámci předplatného icon Několik mýtů o PR

1.4.2003 

Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených informací. První z nich je již chápání pojmu PR jako takového. Public Relations znamená podle tradiční definice styk s…

Prezentace bez legrace

7.2.2003 

V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity firem stále na větší důležitosti. Mnoho firem si již uvědomilo důležitost pořádání seminářů s prezentacemi svých vedoucích…

Spolupráce v době nejistoty

27.1.2003 

Dnešní vedoucí a manažeři se musí na pracovištích a ve firmách potýkat se značným stupněm nejistoty. Stabilní struktury jsou pryč, neustále probíhají nějaké reorganizace, kladou se velké požadavky na…

Spolupráce v praxi - Burson-Marsteller

16.1.2003 

Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním portálem InfoDesk, který umožňuje uživatelům přístup do přibližně 90 databází na platformě Domino IBM Lotus. Firma však v…

icon Public relations na Internetu

16.12.2002 

Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci,…

icon Rozhovor s Hanou Kyrianovou, psychologem práce z pojišťovny Kooperativa

12.12.2002 

Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment centrech. Vdobě, kdy jsem ji začala psát (asi před rokem), nic podobného na trhu nebylo. Mým cílem bylo poskytnout praktickou…

icon Kontroverzní metoda motivace zaměstnanců

6.12.2002 

Velké firmy někdy dělají bláznivé věci. Společnost Kmart Corp., která musí být chráněna konkurzním soudem, založila webovou stránku, na které vedoucí podnikové komunikace Dave Karraker shromažďuje…

Článek v rámci předplatného icon Co je Public Relations?

6.11.2002 

Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to ale ve skutečnosti znamená? Mezi praktiky a teoretiky je nejrozšířenější definicí PR ta, která byla přijata v roce 1978…

Výpis 766780 z celkem 795