Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 795 článků.

Článek v rámci předplatného icon PR není reklama

28.5.2004 

Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…

Článek v rámci předplatného icon Kde pokulhává PR

25.5.2004 

Je oblast public relations připravena vstoupit do světa globální komunikace? Zatím to tak nevypadá. Brání jí v tom totiž řada zakořeněných mýtů. Prvním je nedůvěra ve velké společnosti, které se PR…

icon Jak vyzrát na média

7.5.2004 

Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv je negativních. Záleží však na…

icon On-line má prim

21.4.2004 

On-line vzdělávání slaví úspěchy. Oproti jiným typům výuky se vyplácí hned v několika směrech. Nabízí okamžitý přístup k informacím a to v kteroukoliv dobu. Tím odpadají náklady na dopravu a jiné…

icon Rozhovor s Imrichem Gombarem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje společnosti Český Telecom

13.4.2004 

Imrich Gombar absolvoval Vysokou školu P. J. Šafárika v Košicích s titulem PhDr. v psychologii. Od roku 1988 vlastní licenci Americké Psychologické Asociace. V předchozích letech pracoval pro KPMG,…

Mám malou kancelář a nohy tak dlouhé...

8.4.2004 

Daniel Gallagher, pracovník v malé technologické společnosti, popisuje svůj první rok ve firmě jako strašlivý. Pracoval v nejmenší kanceláři v celé budově ještě s jedním kolegou, kde se mohli sotva…

Publicita v sedmi dnech

22.3.2004 

Chcete vytvořit svému podniku publicitu a nevíte kde začít a jak na to? Zde je návod, jak publicitu vytvořit, když věnujete PR trochu času v průběhu sedmi dnů:1. den: určete si cíl sestavte seznam…

icon Rozhovor s Ivo Slavíkem, ředitelem PR agentury Dynamic Relations

23.2.2004 

Autor projektu hodnocení firemních médií - soutěže Firemní médium roku, předchozí zkušenosti v oblasti médií získal jako redaktor deníků Lidové noviny a Mladá fronta Dnes.Vaše agentura spolu se…

Článek v rámci předplatného icon Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

26.1.2004 

Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní pokladna je přeplněna, vyhlídky jsou růžové. Bohužel netrvá dlouho. Po čase zevšední i ta největší…

Přeskoč, přelez, hlavně nepodlez

19.1.2004 

Většina lidí chápe změnu spíše jako hrozbu než jako výzvu. Místo něčeho nového a povzbuzujícího v ní vidí zničení toho, co je jim blízké a známé. Lidé i organizace tedy vesměs chtějí mít své pohodlí,…

icon Rozhovor se Soňou Štroufovou, ředitelkou divize HR v eBance

29.12.2003 

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, po dvouleté praxi ve školství pracovala v různých obchodních a manžerských pozicích. V roce 1995 nastoupila ke společnosti R.J.Reynolds na pozici…

icon Špeky musí pryč!

28.11.2003 

Podle jednoho výzkumu vynakládají americké organizace na obezitu zaměstnanců v průměru až 12 miliard dolarů ročně. Firmy se proto snaží trend tloustnutí zastavit a nabízí svým zaměstnancům jako…

Znáte své zákazníky?

18.11.2003 

Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-mailový marketing, telemarketing a některé pokusy byly efektivní, jiné nikoli. Stále však máte pocit,…

Článek v rámci předplatného icon Příprava na rozhovor s médii

17.9.2003 

Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich může založit firma jakékoli velikosti. Vždy je ovšem třeba dorazit včas a s dostatečnou přípravou. Jestliže představitele…

icon Assessment podle Viewegha a Jamese Bonda

13.9.2003 

Životnost knihy AC/DC vyber si tým je tak pět až deset let, říkají v rozhovoru pro HR-server její autoři Hana Kyrianová a Jan Gruber. Proč zpracovali odborné téma formou story, jaká traumata zažívají…

Výpis 751765 z celkem 795