PR není reklama
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 795 článků.
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public relations. Zatímco inzertní místa pro svou reklamu si firmy platí, úkolem PR je získat bezplatnou…
Je oblast public relations připravena vstoupit do světa globální komunikace? Zatím to tak nevypadá. Brání jí v tom totiž řada zakořeněných mýtů. Prvním je nedůvěra ve velké společnosti, které se PR…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv je negativních. Záleží však na…
On-line vzdělávání slaví úspěchy. Oproti jiným typům výuky se vyplácí hned v několika směrech. Nabízí okamžitý přístup k informacím a to v kteroukoliv dobu. Tím odpadají náklady na dopravu a jiné…
Imrich Gombar absolvoval Vysokou školu P. J. Šafárika v Košicích s titulem PhDr. v psychologii. Od roku 1988 vlastní licenci Americké Psychologické Asociace. V předchozích letech pracoval pro KPMG,…
Daniel Gallagher, pracovník v malé technologické společnosti, popisuje svůj první rok ve firmě jako strašlivý. Pracoval v nejmenší kanceláři v celé budově ještě s jedním kolegou, kde se mohli sotva…
Chcete vytvořit svému podniku publicitu a nevíte kde začít a jak na to? Zde je návod, jak publicitu vytvořit, když věnujete PR trochu času v průběhu sedmi dnů:1. den: určete si cíl sestavte seznam…
Autor projektu hodnocení firemních médií - soutěže Firemní médium roku, předchozí zkušenosti v oblasti médií získal jako redaktor deníků Lidové noviny a Mladá fronta Dnes.Vaše agentura spolu se…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní pokladna je přeplněna, vyhlídky jsou růžové. Bohužel netrvá dlouho. Po čase zevšední i ta největší…
Většina lidí chápe změnu spíše jako hrozbu než jako výzvu. Místo něčeho nového a povzbuzujícího v ní vidí zničení toho, co je jim blízké a známé. Lidé i organizace tedy vesměs chtějí mít své pohodlí,…
Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, po dvouleté praxi ve školství pracovala v různých obchodních a manžerských pozicích. V roce 1995 nastoupila ke společnosti R.J.Reynolds na pozici…
Podle jednoho výzkumu vynakládají americké organizace na obezitu zaměstnanců v průměru až 12 miliard dolarů ročně. Firmy se proto snaží trend tloustnutí zastavit a nabízí svým zaměstnancům jako…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-mailový marketing, telemarketing a některé pokusy byly efektivní, jiné nikoli. Stále však máte pocit,…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich může založit firma jakékoli velikosti. Vždy je ovšem třeba dorazit včas a s dostatečnou přípravou. Jestliže představitele…
Životnost knihy AC/DC vyber si tým je tak pět až deset let, říkají v rozhovoru pro HR-server její autoři Hana Kyrianová a Jan Gruber. Proč zpracovali odborné téma formou story, jaká traumata zažívají…