Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek
Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 792 článků.
Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si položit, než je dotyčný dokument zveřejněn v médiích. Odpovědi na tyto otázky mohou pomoci zhodnotit,…
Publikování článků je pro podniky jedním z nejlevnějších způsobů upoutání zájmu okolí v souvislosti s jejich výrobky či službami. Internet nabízí pro takové články obrovský prostor. Samotné…
Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je nenávratně pryč. Úspěšné zavedení a fungování e-learningu dnes vyžaduje celý tým pracovníků, z nichž každý může vykonávat i více…
Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna. Umět psát přímo pro Internet je tedy dnes nezbytné. Zákazníky dokáže přilákat jen konkrétní, hodnověrná, dynamická a barevná…
Autor článku uvádí deset zásadních způsobů jednání, jichž se lze ve vztahu k zaměstnancům dopustit a které spolehlivě vedou k selhání. Takže, do toho. Výběrem těch nejhorších zaměstnanců si zajistíte…
I přes těžkou situaci na trhu práce se stále najdou lidé, kterým se naskytne možnost přechodu do jiného, perspektivnějšího zaměstnání. Může to být z toho důvodu, že se práce stala stereotypní a…
Dny puntíčkářsky vypracovaných profesních životopisů jsou dávno pryč. Vládu převzaly webové zprostředkovatelny práce, které za poplatek příslušné dokumenty rozešlou tisícovkám zaměstnavatelů. Kdysi…
V minulých letech začalo být moderní oblékat se neformálně a ležérně. Zaměstnanci nosili do práce džíny a trička a někteří odborníci předpovídali, že saka a kravaty brzy vymizí úplně. Zdá se však, že…