Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 792 článků.

Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

16.9.2002 

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit mediální obraz firmy

13.9.2002 

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…

Článek v rámci předplatného icon Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

12.9.2002 

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si položit, než je dotyčný dokument zveřejněn v médiích. Odpovědi na tyto otázky mohou pomoci zhodnotit,…

icon Jak úspěšně publikovat články na Internetu

9.8.2002 

Publikování článků je pro podniky jedním z nejlevnějších způsobů upoutání zájmu okolí v souvislosti s jejich výrobky či službami. Internet nabízí pro takové články obrovský prostor. Samotné…

icon E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?

29.7.2002 

Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je nenávratně pryč. Úspěšné zavedení a fungování e-learningu dnes vyžaduje celý tým pracovníků, z nichž každý může vykonávat i více…

Článek v rámci předplatného icon Umíte psát pro web?

18.7.2002 

Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna. Umět psát přímo pro Internet je tedy dnes nezbytné. Zákazníky dokáže přilákat jen konkrétní, hodnověrná, dynamická a barevná…

icon Krach s. r. o. aneb Použitý obal odevzdejte do sběru

26.6.2002 

Autor článku uvádí deset zásadních způsobů jednání, jichž se lze ve vztahu k zaměstnancům dopustit a které spolehlivě vedou k selhání. Takže, do toho. Výběrem těch nejhorších zaměstnanců si zajistíte…

icon Je čas odejít

12.6.2002 

I přes těžkou situaci na trhu práce se stále najdou lidé, kterým se naskytne možnost přechodu do jiného, perspektivnějšího zaměstnání. Může to být z toho důvodu, že se práce stala stereotypní a…

Článek v rámci předplatného icon Internetové zprostředkovatelny práce nejsou samospasitelné

23.5.2002 

Dny puntíčkářsky vypracovaných profesních životopisů jsou dávno pryč. Vládu převzaly webové zprostředkovatelny práce, které za poplatek příslušné dokumenty rozešlou tisícovkám zaměstnavatelů. Kdysi…

Na vnějším vzhledu velmi záleží

16.11.2001 

V minulých letech začalo být moderní oblékat se neformálně a ležérně. Zaměstnanci nosili do práce džíny a trička a někteří odborníci předpovídali, že saka a kravaty brzy vymizí úplně. Zdá se však, že…

Výpis 781792 z celkem 792