Troufnete si na blog?
O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 795 článků.
O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto…
Sexismus stále žije a zvláště na pracovištích. Hovoří o tom alespoň nová zpráva publikovaná britským portálem HR Gateway. Ženy zůstávají podle jejích závěrů oběťmi dosavadní stereotypizace. I když si…
Řada organizací již porozuměla hodnotě propagačních událostí. I ten nejobyčejnější produkt nebo služba získá nové postavení, když ho doprovází rozruch a show. Od zábavných závodů, přes módní…
Mattu Certovi bylo devatenáct, když začal dělat byznys ve web designu, a dvaadvacet, když přijímal svého prvního zaměstnance. Dnes se jako osmadvacetiletý prezident společnosti Websolvers Inc. stále…
Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy a stíhat uzávěrky. Při tom všem se však zapomíná na starou dobrou přípravu. PR není raketová věda.…
Příběhy generálních ředitelů, kteří začínali jako bezvýznamní pomocníci v kancelářích slýcháme ze všech stran. Ať už jde o legendy nebo klišé, dnešní uchazeči o zaměstnání neuzavírají smlouvy se…
Sektor dočasného zaměstnávání úspěšně pokračuje v odstraňování nezaměstnanosti. Od loňského dubna americké personální agentury zaplnily přibližně 162 tisíc nových dočasných pozic. Společnosti jsou…
Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…
Dvakrát za rok chodí zaměstnanci společnosti Robert Smith & Associates PR na událost tak důležitou, že ji nikdo nemůže vynechat. Touto událostí je *podnikový piknik* konající se v nedalekém parku.…
Práce v reklamě je jednou z moderních možností zaměstnání. Nese s sebou však řadu předsudků a veřejně zakořeněných názorů, které mají k realitě daleko. Článek se zaměřil na šest nejzávažnějších…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto práce na novém projektu mlčky zíráte na ten zmatek kolem vás... Elektronický věk zrychlil náš svět a…
Nikdo nechce pracovat pro tyrana. Manažer, který ponižuje a utlačuje jednu oběť za druhou, by neměl být vůbec přijat. A pokud už se tak stalo a nehodlá se změnit, měl by být vyhozen. S tím všichni…
Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod nových technologií, zejména…
Americká společnost pro vzdělávání a rozvoj nedávno uveřejnila zprávu, ve které se zabývá problematikou lidského kapitálu. Koncept lidského kapitálu si získává stále větší popularitu, coby přístup k…