Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích
Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 795 článků.
Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…
I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…
Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…
Expertis realizuje systematické programy vzdělávání a rozvoje kompetencí, tématické kurzy a koncepční projekty v oblasti firemního vzdělávání, individuální vzdělávání formou otevřených kurzů a v…
V noci vás osvítí úžasný nápad, nemůžete ani dospat a hned ráno po příchodu do práce ho předložíte šéfovi. Ten vám ale během třiceti sekund vyjmenuje řadu důvodů, proč by váš nápad nefungoval, a…
Za celých 37 let své kariéry se Stephen Schechter zodpovídal vždy nadřízenému, který byl starší než on. Před rokem přijal nové místo jako vice prezident jedné PR společnosti v New Yorku, jejíž výkonný…
Ředitelé a manažeři informačních technologií budou v následujícím roce muset zdokonalit své obchodní dovednosti. Podle zhodnocení minulého roku provedeného analytickou společností Gartner před nimi…
Rok 2004 byl skvělý pro nábor online. Zlepšilo se využívání online nástrojů prověřování a hodnocení uchazečů i další věci. Tento trend bude s největší pravděpodobností pokračovat i v příštím roce.…
Stojíte ve frontě v několikátém obchodním domě, kde kupujete dárky na poslední chvíli, ještě unavení z předchozí noci z firemního vánočního večírku a hrozíte se nadcházejícího příjezdu příbuzných,…
Doby, kdy jste si mohli k obědu dát tři martini a v zásuvce stolu jste měli láhev vodky, jsou pryč. Dokonce i typický sváteční firemní večírek vypadá spíš jako raut, než jako otevřený bar. Téma pití…
Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním z nich je PR (public relations). Náklady na rozeslání tiskové zprávy se rovnají nákladům za fax,…
Vyjednávání jeden na jednoho je těžké, ale týmové vyjednávání může být ještě těžší a frustrující. Řekl někdy jiný člen týmu něco, co vám přišlo úplně nevhodné? Zakopli jste někdy jeden o druhého? Je…
Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy, ať již firma prodává výrobky, služby nebo obojí. - Hledejte druhou správnou odpověď. Najděte si…
Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…
Vyberete ho, přijmete ho, vycvičíte ho a během jednoho roku je pryč. Nikdo nechce plýtvat penězi a časem jen proto, aby musel začínat zase od začátku. Všichni si myslí, že jejich výběr byl správný,…