 
    Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu
 Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým…
 
    
    Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů
 Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
 
    
    Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu
 Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
 
    
    Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet
 Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
 
    
    Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?
 Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
 
    
    Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to
 Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
 
    
    Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty
 Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
 
    
    Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče
 Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
 
    
    Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu
 Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
 
    
    Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem
 Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
 
    
    Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to
 Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
 
    
    Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky
 Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
 
    
    Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu
 Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…