 
    Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům
 Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny…
 
    
    Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet
 Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
 
    
    Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům
 Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
 
    
    Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi
 Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
 
    
    Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu
 Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
 
    
    Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat
 Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
 
    
    Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení
 Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
 
    
    Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů
 Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
 
    
    Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu
 Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
 
    
    Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis
 Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
 
    
    Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?
 Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
 
    
    Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi
 Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
 
    
    Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni
 Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…