Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží umně skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…