 Applifting povede vývoj healthtechových aplikací pro kanadský technologický gigant Telus. Plánuje obsadit 70 nových pozic
 Applifting povede vývoj healthtechových aplikací pro kanadský technologický gigant Telus. Plánuje obsadit 70 nových pozic  Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské telekomunikační společnosti Telus, vývoj celého technického řešení…
 
    
    Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu
 Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
 
    
    Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní
 Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
 
   Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
 
    
    Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem
 Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
 
    
    6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty
 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
 
    
    Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji
 Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
 
    
    Tipy, jak získat loajální klientelu
 Tipy, jak získat loajální klientelu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
 
    
    Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout
 Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
 
    
    Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu
 Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
 
    
    Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej
 Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
 
    
    Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu
 Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
 
   V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…