Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi firmou a jejími klienty a napomáhá obchodnímu oddělení…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…

DoDo Group Michal Menšík

Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…

Článek v rámci předplatného icon Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného icon Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného icon Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Článek v rámci předplatného icon Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…

Článek v rámci předplatného icon Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného icon Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Výpis 5365 z celkem 617