V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování. Hybridní styl práce, který řada z nich přijala za standard, ale…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…