Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby vést k narušení důvěry a odlivu zákazníků. Pokud jste se v&…
 
    
    Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích
 Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích  Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
 
    
    Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)
 Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
 
    
    Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích
 Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…
 
    
    Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis
 Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
 
    
    Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči
 Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
 
    
    Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů
 Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
 
    
    Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů
 Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
 
    
    B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází
 B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
 
    
    Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím
 Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
 
    
    Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy
 Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
 
    
    Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem
 Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    „Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
 
    
    Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím
 Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…