Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout, musí zákazníka přesvědčit o tom, že je jejich značka součástí…

icon Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…

icon Jak zajistit bezpečnost dokumentů

Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…

Článek v rámci předplatného icon Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného icon 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

icon Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes…

Článek v rámci předplatného icon Zvyšte efektivnost vašeho týmu použitím videa

Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit…

icon Chyby, kterým by se měli vyhnout začínající podnikatelé

Proč některé začínající firmy přežijí a uspějí, zatímco jiné upadnou do…

icon Úspěšný obchodník nechce vše hned

Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…

Článek v rámci předplatného icon Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…

Výpis 11971209 z celkem 1904