Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč se prodejcům nedaří

V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 % prodejců. Je proto třeba si dobře uvědomit obtížnost podmínek a bariér, kterým musí ve své…

Článek v rámci předplatného icon Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu?

Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…

Článek v rámci předplatného icon Proč neprodáváte víc?

Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…

Článek v rámci předplatného icon 8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…

Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

icon Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…

icon Jak reagovat na negativní komentáře

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to…

Jak překonat prodejní námitky

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…

Proč vám klienti nevěří?

Článek v rámci předplatného icon Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…

icon Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…

Nejdůležitější pravidla prodávání

icon Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…

Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Článek v rámci předplatného icon Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…

Výpis 15351547 z celkem 1926