Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě běžnější praxe u těch nových. Slevy hýbou světem obchodu a tvoří…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…
Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…
Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…
Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…
Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…