V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na korporátní úrovni je mnohem častější, že rozhodnutí je kolektivní…
V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní…
Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud…
Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité…
Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…
Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací…
Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…
Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně…
Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný…
Vzhledem k tomu, že prodej (a obchod obecně) je z velké části o známostech…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…