Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty. Neměli byste to však přijímat jen jako nutnou součást byznysu.…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…
I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…