Marketing - zprávy z HR

icon Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty. Neměli byste to však přijímat jen jako nutnou součást byznysu.…

Zavolá zpátky?

Článek v rámci předplatného icon Zavolá zpátky?

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom,…

Lekce e-mailové etiky

Článek v rámci předplatného icon Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…

Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…

Zlatá pravidla prodeje

Článek v rámci předplatného icon Zlatá pravidla prodeje

Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…

11 cest k zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon 11 cest k zákazníkům

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…

5 tipů pro budování kontaktů

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro budování kontaktů

Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…

Proč vás prezentace může stát obchod

Článek v rámci předplatného icon Proč vás prezentace může stát obchod

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…

Sedm mýtů o prodeji

icon Sedm mýtů o prodeji

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

icon Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

icon Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…

Kolik e-mailů je příliš?

Článek v rámci předplatného icon Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

icon Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…

Výpis 18081820 z celkem 1926