Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět jistě? Článek přináší šest doporučení pro malé firmy.- Nemáte čas na přehodnocování cen,…
Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…
I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…