Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Každá firma má zákazníky, kteří od ní odešli. Mohly je k tomu vést různé důvody. To, jak budete…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

icon Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…

Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Článek v rámci předplatného icon Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…

Jak získat loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…

6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Všichni víme, jak důležité je mít loajá…

10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

icon Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…

I hlas uzavírá obchody

Článek v rámci předplatného icon I hlas uzavírá obchody

Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…

Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

icon Řiďte se potřebami a chováním zákazníků

Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…

Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

icon Jak jednat s rozzlobenými zákazníky

Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…

Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

icon Problémy zákazníků jsou vaše příležitost

Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…

Jak si udržet důvěru klientů

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet důvěru klientů

- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…

Výpis 17821794 z celkem 1945