Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na zákazníka. Článek proto přináší šest rad, jak řešit legitimní zákaznické…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…
Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…