Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na zákazníka. Článek proto přináší šest rad, jak řešit legitimní zákaznické…

6 mýtů o prodeji

Článek v rámci předplatného icon 6 mýtů o prodeji

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou…

Naučte se milovat své zákazníky

icon Naučte se milovat své zákazníky

Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…

10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Článek v rámci předplatného icon 10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…

Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Článek v rámci předplatného icon Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného icon Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Desatero určování cen

Článek v rámci předplatného icon Desatero určování cen

Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších…

Co brzdí vaše obchodníky?

icon Co brzdí vaše obchodníky?

Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…

3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…

Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

icon Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…

Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Článek v rámci předplatného icon Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

icon Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…

Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků

Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…

Výpis 17821794 z celkem 1926