Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby nezkušených obchodníků

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení obchodníci často v tom, že přicházejí s příliš mnoha detaily. To, že váš produkt umí dvacet věcí,…

5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…

Nepřipravujte se o zákazníky

icon Nepřipravujte se o zákazníky

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…

5 strategií k získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 5 strategií k získání důvěry zákazníků

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …

Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…

Jak si zajistit návratnost zákazníků

icon Jak si zajistit návratnost zákazníků

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí…

Zachovejte klid

icon Zachovejte klid

Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se…

Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného icon Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…

7 cest k rychlejšímu prodeji

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k rychlejšímu prodeji

Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

icon Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…

Jak (ne)uzavřít obchod

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Článek v rámci předplatného icon Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

icon Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…

Výpis 17041716 z celkem 1903