Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…
Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně…
Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…
Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…