Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí…

Článek v rámci předplatného icon Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky

Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…

icon Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…

Článek v rámci předplatného icon Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to

Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…

Článek v rámci předplatného icon 6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů

Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…

Článek v rámci předplatného icon Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji

Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři aktuální trendy v prodeji

Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…

Článek v rámci předplatného icon Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…

Článek v rámci předplatného icon 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …

Jan Dvořák, ředitel Počítačové školy Gopas

5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…

icon 4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…

Výpis 300312 z celkem 759