Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle celé řady faktorů. Co se týče úspěšnosti, vévodí tři typy klientů, které vám představíme…
Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…
Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…
Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…