Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma nezaostávala za konkurencí, je nutné být v obraze ohledně trendů, které…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…
Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…
V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…
Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …