Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt. Tedy něco, co není ozkoušené, s čím lidé nemají zkušenosti a co se v některých případech i…
Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…