Manažer - zprávy z managementu

Závislost na komunikačních technologiích existuje

Nová mobilní zařízení, která umožňují lidem čtyřiadvacetihodinové spojení s ostatními lidmi i internetem, zpočátku vypadala jako zhmotnění snu většiny…

Jak se bránit negativitě

Jak se bránit negativitě

Negativita je jednou z nejničivějších sil na pracovištích. Šíří se rychle a…

Aby vás nepřestali poslouchat v páté minutě

Aby vás nepřestali poslouchat v páté minutě

Vytvoření a doručení efektivní prezentace je v dnešní době nelehký úkol.…

Trocha letního adrenalinu

Trocha letního adrenalinu

Léto je ideální doba pro trochu adrenalinu. Jedním z nejatraktivnějších…

Japonský manažerský model se vyvíjí

Japonský manažerský model se vyvíjí

Ve Spojených státech mají manažeři stále v paměti, jak jim byl od 80. let…

Kdo je to "sociální podnikatel"?

Článek v rámci předplatného Kdo je to "sociální podnikatel"?

V Americe se začíná ujímat nový životní styl důchodců. Starší občané se…

Jak školit pro zákaznický servis

Jak školit pro zákaznický servis

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení…

Řízení projektu

Článek v rámci předplatného Řízení projektu

Projektové řízení je aplikací znalostí,…

5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

Ať už pracujeme kdekoli, každý den se setkáváme s lidmi. Jednání s nimi…

Obchodní selhání prospívají ekonomice

Článek v rámci předplatného Obchodní selhání prospívají ekonomice

Většina nových amerických firem skončí krachem. Ročně také zkrachuje 10…

Koučování je výhoda

Článek v rámci předplatného Koučování je výhoda

Kouči představují pro dnešní vedoucí pracovníky významnou obchodní výhodu.…

Jak přežít fúzi

Článek v rámci předplatného Jak přežít fúzi

Klíčové pro záchranu pozic svých lidí během fúze je být aktivní součástí…

Můžete nechávat zákazníky určit cenu služby?

Můžete nechávat zákazníky určit cenu služby?

Poradenským firmámplatí manažeři nemalé poplatky a to bez ohledu na míru…

Výpis 87898801 z celkem 12450