V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění rozšíření důvěrných zpráv mimo určitý kruh lidí a současně ochrana konkrétních osob před obviněním ze šíření počítačových virů. Konkrétně tyto doložky adresátovi oznamují, že obsah e-mailu, který…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…
Jazyková revoluce před vstupem do EU Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…
Konference Green Week 2003 Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…
Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…
Nebezpečně spokojený zákazník